Beşiktaş’ın genç oyuncusu Semih Kılıçsoy, Kayserispor’u 2-0 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalar yaptı.
Semih Kılıçsoy yaptığı açıklamada “Bugün kazanmak istiyorduk evimizde ve kazandık. Taraftarımızı mutlu ettik. İlk devre iyi oynadık özellikle, mutluyuz.” dedi.
Açıklamalarına devam eden genç oyuncu, “Forma gelen her dakika elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Gol attıkça ritim buluyorum, inşallah böyle devam ederim.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1087 kez okundu
2
Keny Arroyo sağlık kontrolünden geçti!
1003 kez okundu
3
Fenerbahçe’den Galatasaray’a transfer çalımı! Yıldız futbolcuyla görüşmeler başladı
929 kez okundu
4
Süper Lig’den 7 kulüp PFDK’ya sevk edildi
901 kez okundu
5
Pedro Malheiro: Peş peşe goller işimizi zorlaştırdı
892 kez okundu